comey...

comey...

Friday, June 1, 2012

owh plzzzzzzz lah!

gmbr xde kna mgena..hahhaha (marah la knon)
twitter aku, Facebook aku,blog aku,formspring aku,tagged aku semua yg aku funye xde nk update sal sesape yg aku mmg ase xnk update.dan xkn update pon (cth pasal menda xpntg) hahhaha..tp adew jgk owg yg duk pasan aku update sal die..awk glemour cam neelofa ke?? (nk jgk retiss yg terkenal)..hahahha..xtaw la owg cmni phyco ke hape ke..eden pon tidak pasti..mcm sy xde keje nk pk sal kome semua eh...dr kome update fb sal kome2 smua..bek kome update sal agama..dpt pahala free...tp ade jgk nk trase...haishhhh.plik nguh manusia ni..heran mak...biasanye sy akn update sal agama,sal sahabt2 sy.sal pkwe sy..sal ex sy..sy sy gaduh ngn ex sy,sal owg yg sy mmg xske tp sy buat2 ske itu aje..so you (sambil tunjuk jari) jgn pasan sgt noh..xkuasa mak nk layan..(wah mcm femes pulak aku nih) hohohoo..xpe la..sy xksh you nk pk pe pon..hak msg2 nk pk nk ngumpat nk watpe pun kn wt la..lg byk pahala sy dpt..huhuuhu..(sukew3) ckp pon bkn owg cye..nk guna pemikiran die tu la..payah3! nk bersumpah pon xberfaedah..(cam kes anuar pulak) aiyooooo! so pd 1/6/2012 ni sy umumkn status sy xde kna mgena ngn sesape kcuali owg yg ade kna mgena ngn sy jek..so frenz yg bribu2 (nk jgk mention) hahhaa jgn trase sgt eh..wallahhuallam..owg yg imannye kuat tidak akn berprasangka buruk.huhuuhuh :p
jgn mgumpat taw..xbek.
              meh nk bg definisi mengumpat cket..MENGUMPAT adalah berkata tentang seseorg (buruk @ baik) tnpa pengetahuan owg tersebut...FITNAH pula adalah memberitahu owg len tentg perkara yg tidak benar mngenai owg tersebut..biasanye owg pmpuan yg suka ngumpat nih..xde keje la katakn..mlut pulak laju je nk berckp (wat modal) peringtn utk dri sndr jgk...tp jgn heran jgn plik LELAKI pon sme jek..2x5..hey you jgn nk sgt ngumpat2 nih..xmolek..hehheh..sesungguhnye DIAM itu lbh bek dr berkata2..jgn ckp anda bek jika perkara ini anda masih tdk dpt elakkn..(sme je aku pon) :P
amin :)
          erm musim2 exam ni ramai update status sal mohon maaf n seumpamanye..sy pon nk jgk la..maaf kepada family,sahabat,kwn2 disek,d universiti,di fb,d twitter d blog dan seumpanya..doakn yg terbek utk sy (doa utk kwn makbul) hohohohoh..sy pun akn turut doakn anda semua wahai muslimin dan muslimat sekalian..amin..ya rabbilalamin..
buruk bebenor
           keje aku pd musim berhibernasi ini (exam) adalah tdo..sampai kesudah tdo..bgn bka fb,baca komen2 update staus then bka twitter tgk2 cket,then bka blog2 agama sb nk cri ilmu ckit2 (bekal akhirat la ni knon) acececece..(K.O.Y.A) mse berhabis dekat blog2 la seharian..membaca dan membaca..blog politik pon bez gak kdg2..mcm2 ade..adoyai..pah2 tdo blek..(study bla xtaw)! itu lah keje sy..bek cam gitu dr sy buang mase ke tempat len.bese la gen Y katakn..hdup ngn teknologi..HUH! ^_^" ...ok lah mau bla dulu..gud bye n salam 1 malaysia...
salam 1 malysia la knon!puihhhhhhhh!
tq  ^_*

No comments:

Post a Comment