comey...

comey...

Thursday, June 7, 2012

new FAMILY members ^^x

salam..hye monink peeps..
              uwaaaaaaaaaa bru bgn tdo ke si budak mata panda @_@???? ke bru nk tdo?? hohoho..aku da kena penyakit xleh tdo mlm..ape namaye..amnesia kot..hoohohoho..cian kat aku..uwaaaaaaaaaa...ermmmmmmmm tp xpe lah..muleh layan cte korean...hihihiiihii ^_^ suke letewwwwwwwww....
sukew sangat2!
                ermmm apy la sejak kebelakngn ni..yela..dpt kak ipar bru lg..hohooho..chomel..iras2 faradhiya..(awwww pasan meh) hehehheh..xsabar nak jumpe nanti..die bek sgt meh..t makin bertambah2 la ank sedare aku yg mmg da sgt byk nih..hadoiiiii...nama die kak fida..jeng3x nk upload gmbr die..hihiihih..
ni la kak fida..hehehheheh
                         die kwen lam bulan 4 ritu n bakal bersanding hjung bulan 6 nih myb sbb bz keje kot..bese le keje executive kn (if i not mistaken la) ..em sanding t kat kL (Dewan Dato` Azrat Gull {Dewan UMNO} Kanpung Batu, Batu 5 Jln Ipoh Kl) grand kau jah..(ohohohoho) mesti hadirkn diri..kot2 jumpe ank dato ke leh rembat..hahahhaha..annoying btul *sigh* shomel kamooo! n ank sedara baru sy (baru xla baru sgt) da besar...shomel gle..geram meh..putih mlepak..argghhhh geram kat airis k! 
xpdn ngn kecik airis nih..hadoiiiiiii
ah da besau airis nih dah pndai nek buai..
               ermmmmmmmm jrg2 je dpt men ngn die..duk penang jauh meh..bla xtaw mau p..aiyak..aku ske budak2 sgt2! geram..antara ank sedara yg aku syg ialah amar..sbb aku yg jga die..
ni la mohd amar.
comel kamooo
eh2 ngn sapew tu amar..hiihihihih..^^v
                budak amar ni ske sgt2 tgk TV.especially.cte katoonn..yela astro byk je katoonn kn..xpnh habis! bla da dpt tgk tv xirau da kat menda len..kompem
hah mcm ni lah..sjibik! ank sedara ngn mak sedara sme jek..ngeh3x..(eh tp bkn cte tu k amar tgk) huihuihuihui
                        ermmmmmmmmmm rindu semua ngn owg2 yg aku syg...gonna miss u badly :'( pape pon take good care semua k...semoga bek2 saje hendaknye...sygggggggg kamooo semua ktat3x...! xsabar nk blik kg..hurey3x
hurey3x,..jom blik kg..! :D bye2x,,assalamualaikum xjwb dose jwb syg..:P

No comments:

Post a Comment