comey...

comey...

Friday, May 25, 2012

u deserve to be loved ^_^-

u already taken!

                 wow tetibe lak malam nih update blog!..aku mimpi ke ni..aku mimpi kerrrrrr?? owh tidak..aku masih dlm keadaan sedar..hehhee..tajuk mlm ni pon da xbley bla.."u deserve to be loved" hehehe..jiwang pulak mlm ni..tp dlm hati cam ase pedih2 g2..ade sisa sembilu yg lom habis dibuang..mesti cri doktor  cinta nih..plak dah..hadoiiiii!!!!!! erm actually sy update blog mlm ni juz utk ex2 sy..wow ex2 xthnnye..hehhe..walau kapel4,5 thun pon or 4,5 sem pom jika tiada jdoh maka xkemana..jodoh itu milik Allah..aku percye dan yakin dgn itu..hurmmmmmmmmmm aku harap kau bhagia ngn sesape saje yg kau pilih kwn..but we still fren yeah? oh yeah semestinye..sy seorg yg profesional..hehhehe..hamek kau..profesional tros. :P   arap ko xbaca blog ni..sbb aku malu ckp aku syg ko lg ^_- hihihiih..tp aku apy kau apy k..

sob3 : ')

                aku ok jek nih..no hal (pdhal da nk nanges) wahahahaa..hey u dun try to 4get me k..! i will kill u..grrrrrr *-* ala asal nk touching2 lak nih..xcool lah..aku arap kau apy n bhgia sxmo..bertuah pmpuan tu k..coz ko bek n bgus sgt..puji lelebih kang kembang pulek idong mu tuh..ok lah ..bla aku pulak nk bhagia ni??? bla2??owh desperatenye aku..owh tidak lah beb..aku da ade pujaan hatiku dah iaitu abg adyputra..owh sengalnye aku..walau bgaimanapun badanmu yg sasa itu buatku makan nasi dgn pelahapnye..mandi dgn basahnye dan tdo dgn lenanye...hahaha..ah sudah datang dah penyakit die...sudah la..aku doakn semua owg yg aku syg bhagia2 blake..amin..love n miss u frenzzzzzz...misz all the memories we created 2gether..KENANGAN TERINDAH ...............

No comments:

Post a Comment