comey...

comey...

Friday, January 6, 2012

mOOd Exam @.@

malas+ngntOK @_@
                          mata kamek da mcm mata panda dah..aku lemau la bab2 study nih....mlas la der..xpnah lam hidOP aku study2 nih..besenye men bedal jek lam exam..tp mane blh wat g2 dah..degree ni ssh der..mana leh men2 ag..tp tu la..habit yg paling sukar dibuang sejak dibangku sekOlah lg..urgggghhhh..gle bez tdO dOwh..bntal aku lembut +empuk plik semacam jek time2 exam nih...aduh gle aku..xnk repeat paper ar..tua aku kat cni t..degree kemana,master kemana xtaw t..Ya Allah berikanlah aku kekuatan..acecece ayat xleh bla..dOa je xckup der...esOk 9pg nk exam nih..blh plak aku bertwitter+berfaceBoOk+berblOg pulakkk...ciannye aku kat diri aku sendiri..pape pON hOpe aku leh wat yg terbekkkkk esOk...goreng ikan bilis ala2 kampOng jawO punye..bia hangiit asal sOdap..ngeh3x...
ngeh3x...ni la aku :P  
 ngeh3x...hik3x...sebOnarnye da lme siOt xupdate blOg aku neh..lupe paswOrd ..tetiba dpt ilham sal paswOrd aku neh...sOnOknye..kihkihkih...gli siOt aku bace entri aku b4 this..abg ayg bagai..hahaha..wek nk muntah..xpela..kenangn an..life must gO On..bez jgk hidOp single neh..u can dO anything u like..u knOe what i mean rite??xfhm lantak kau lah..huuhuh...k lah..aku mlas nak berbasa basi lg kat cni..bek aku g wat air liur basi kat bantal hempOk aku uh..dOakn aku ye diary cyg..lup u bebeh...tata..assalamualaikum..xjwb dOse,jwb syg..kihkihkih :P

sleep tight ira ^_-
 

No comments:

Post a Comment